Jag älskar att shoppa!

Ja så ere bara. Igår önskade jag verkligen att man var ekonomiskt oberoende så att man kan köpa precis det man vill.

Vi köpte iaf nytt köksbord + stolar, vitirinskåp, en stor och bra gryta, en sjukt fin vas, ett sånt där fårskinn som man kan ha vagnen och massa massa annat. Ni får se resultatet sen för vi ska ju inte plocka upp nånting förän vi flyttar, så allting står nere i förrådet för tillfälligt.

Var in i Birsta huset också, men till min förvåning så hittade jag nästan ingenting som jag ville ha. På Gina köpte jag bara en kofta och nya trosor, Bische hittade en snygg tröja och en parfym på Cubus och så köpte jag lite kläder på HM, thats it.. Eller jo jag köpte ju nya träningsskor också, så skönt att ha riktiga. Nu kan vi ut och gå hur mycket som helst :)

Har inte riktigt haft lusten till att blogga i helgen som ni kanske har märkt, har varit så mycket annat.
Nu håller älskling på med omelett till frukost, gött de! Sen ska vi åka till mamma och hämta Milton och även gå på villavisning som vi fick en inbjudan till. Dom har byggt nya hus i det där nya området i torvalla så vi ska dit och kika :) Alltid roligt att titta ju även om inte vi ska bygga just nu..

Kanske skriver mer sen. Hola!

Kommentarer
Postat av: Mary Elle

haha klart att jag gjorde ;) fast jag skulle ju ha den annonserade kameran för 4 papp först, men det blev en lite dyrare iaf, hahaha.

2009-09-27 @ 11:07:46
URL: http://missweed.blogg.se/
Postat av: Mary Elle

ja, den är sjukt bra. är riktigt nöjd att vi köpte den :D

2009-09-27 @ 15:10:44
URL: http://missweed.blogg.se/
Postat av: Stefan L.

Ny design på bloggen, ta gärna och kollar det och kommentera därefter vad du tycker om den! :D



/Stefan L.

2009-09-27 @ 23:23:03
URL: http://showsegna.blogg.se/
Postat av: Maggan

Tycker inte ALLA tjejer om att shoppa...?!

2009-09-28 @ 10:59:00
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0