Höst? Vinter?

Jag tycker då att det känns som vinterkyla ute. Helst så skulle jag vilja sätta på mig min Peak jacka och kura ihop mig :) men det kanske är lite för tidigt?

Man vill ju knappt gå utanför dörren. Tänkte egentligen ta en promenad imorse, men blev inte ett dugg sugen när jag såg vädret. Så vi har bara varit hemma idag, eller ja vi var på affären en sväng, men det är de enda.
Vi ska åka och kolla på lägenheten en gång till när bische kommer hem. Jag vill veta vilka rum man ska prioritera när det gäller tapeter. Vi kan inte ta allt på samma gång, så man får ta lite pö om pö.

Milton är lite rastlös idag tror ja. Ingenting som duger :) tjurungen.. Men så fort han ler igen så glömmer man bort det där.

Ikväll blir det tv-kväll! Först Idol, sen den här serien på 4:an med Persbrandt. Tyvärr så är ju den samtidigt som Greys, MEN vi har ju en inspelningsbar box som tur är och då kan man följa alla program :)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tack :D

2009-09-30 @ 18:04:27
Postat av: Anna

Jag har köpt mig en Fjällräven Jacka o jag tyckte absolut att det var läge för den i morse..

Så ta fram vinterjackan du ;-) Såg nån fler med vinter jacka idag.. he he..

2009-10-01 @ 18:36:57
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0