Hemmadag.

Är trött och seg idag. Trodde att promenaden imorse skulle pigga upp mig, men icke. Blev nästan ännu tröttare. Så idag ska jag och Milton mysa hemma hela dagen! Synd bara att inte pappan kunde vara hemma.

Imorgon ska vi till Sandra och äta lunch. På onsdag ska jag ta mig en promenad till Torvalla och hälsa på mamma. På torsdag ska jag träffa Cimona och fika med henne. På fredag?
Tänk att det är nästan fullt upp hela tiden..

Äh kanske man skulle ha fått i sig nån lunch. Magen börjar kurra lite..

Kommentarer
Postat av: Stefan L.

:O Älskar din blogg som tusan! Antar att Christer hjälpt/gjort den? :)



Cp henke haha, jag och brorsan kom på det för ett jäkligt bra tag sen och det är en polare till mig hehe =D

2009-09-14 @ 16:09:57
URL: http://showsegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0