Film & Chips!

Japp jag tänker unna mig ikväll. Vi ska till Björn & Kimberly och kolla på en skräckfilm, kommer dock inte ihåg vad den heter men på trailern verkar den vara hur bra om helst. Så idag när jag var på coop köpte jag chips och dip :)

Och jag är så irriterad på Miltons läkare, vi har ju Nutramigen på recept fortfarande eftersom vi inte vet om han är mjölkallergiker eller ej, och i måndags när vi var på BVC skulle han skriva ut en omgång till, i torsdags skulle jag hämta ut det men det fanns inget recept. Ringde BVC och dom hade sagt åt han att han skulle skicka det men han hade tydligen glömt bort det, och igår så var han på kurs. Jaha, tack för det.. BVC tyckte att vi skulle testa vanlig ersättning och se om det har blivit bättre, så jag köpte det idag. Har lite kvar av den andra så jag börjar väl men den vanliga imorrn. Men blir det sämre så ska jag ha Nutramigen igen på en gång.
Han skulle ju även skicka remiss till barn så att vi fick kolla upp detta, men det verkar som att han har glömt bort det också. Fan vad less jag blir på sånt där..

Snälla syster yster ska vara här ikväll medans vi är och kollar på film. Tänkte lägga Milton innan vi åker, och han har aldrig vaknat när han väl har somnat så hon får nog bara sitter här och glo :)

Tack Madde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0