Familjedag.

Söndagar är familjedag får våran del. Eftersom att Bische (oftast) jobbar lördagar också så är detta den enda lediga dag vi har tillsammans. Idag har vi spenderat den nere på stan. Bische skulle köpa nånting på Clas Ohlson, så vi passade på att gå in på Stadium, hittade en jätte fin jacka till B där, det var en North Face så den kostade ju lite grann om man säger så :) Hittade också en Everest jacka, dock inte lika skön tyckte B så det blir nog den andra. Jag tycker ändå att det kan vara värt att köpa en dyrare vinterjacka, för då kan man ha den mycket längre. Jag är inne på min tredje säsong med min Peak, och i vanliga fall så köper jag nya vinterjackor varje år. Men inte nu längre :) Fast nästa år är det nog min tur!
Tror iaf att jag ska lägga pengar på att par riktiga vinterskor i år, Milton blir ju större vilket innebär att man kommer vara ute mycket i snön och leka och då känner jag att jag vill ha ett par som man inte fryser i. Tommy hade köpt ett par Timberland skor, både snygga och varma. Men vi får se.. Vi ska ju till sundsvall i slutet av den här månaden så jag får kika lite där.

Filmen igår var iaf kass, den började bra men sen blev det för överdrivet så då satt man bara å skrattade till slut. Kommer inte ens ihåg vad den heter. Men chips och dip var gott iaf :)

Nu ska vi spela lite kort och dricka en kopp kaffe. Härliga söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0