Den här jävla vikten.

Jag är så sjukt less på "idealkroppen" så jag tror att jag dör snart. Ska man behöva vara en size zero för att vara snygg eller?! Satt och kollade på Tyra Show igår, då var det en tjej där som hade varit överviktigt EN gång i sitt liv, och då vägde hon 77kg till sina 175cm, what the fuck?! Det är typ vad jag väger nu och jag är 160. Jag har verkligen ångest över dessa gravidkilon, men varför ska jag ha det egentligen? Det kom ju ut världens bästa lilla bebis av det! Och jag skulle lätt kunnat gått upp 20kg till bara för att få han.

Jag vill börja träna, och jag ska börja träna. Men jag vill att det ska vara för MIN egen skull och inte för någon annans! Och just nu känns det inte som det. Känns som att jag inte vill gå ner i vikt bara för att man ska vara smal. Jag hoppas att jag får motivationen tillbaka snart..

Äh nu skiter vi i det. Nu sitter jag å äter popcorn i soffan och myser :)

Jane & Kendra var och hälsade på hemma hos mamma idag när vi var där. Var super kul att träffa dom! Det måste vi göra om fler gånger :)

jaaa och så vill jag ha en ny lägenhet, nuuuu!

Kommentarer
Postat av: Marielle

"Jag har verkligen ångest över dessa gravidkilon, men varför ska jag ha det egentligen? Det kom ju ut världens bästa lilla bebis av det! Och jag skulle lätt kunnat gått upp 20kg till bara för att få han."



Dåså Linda :) tänk på det istället för varje gång du får "ångest" istället :) Och man kan inte tvinga sig själv till å träna för det går inte. Jag har försökt 100 ggr och de håller i ca 1 vecka. För vem gör jag det för? hmm. . Jag nöjer mig med en långpromenad varje dag. Såååå himla mycket skönare än å va på ett gym :) så fortsätt med dina promenader iställer!

2009-09-16 @ 21:09:03
URL: http://mariellesvensson.blogg.se/
Postat av: Maggan

Men jösses, du har ju nyss fått barn....det tar sin tid att få bort det.

Kram

2009-09-16 @ 22:03:49
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Marielle

Jo jag vet, men de e ju på fredag :) hehe. . men såg nu att det går ju ingeting alls som e sevärt på bio iallafall :/ får väl vänta tills flickan som lekte med elden :D

2009-09-16 @ 22:27:00
URL: http://mariellesvensson.blogg.se/
Postat av: raskan

det bestämmer du ju själv för vems skull du vill gå ner i vikt?? Nått annat har ja då inte hört talas om....du ska väl inte bli smal för B skull??

Han älskar dej som du är säkert tjock eller smal...

tar de lugnt gumman...

2009-09-17 @ 09:35:04
Postat av: Stefan L.

vad är det för fel på den lägenheten ni har nu?

jag skulle kunna ge mitt lillfinger för den längeheten, eller, för vilken lägenhet som helst! Mer synd om mig som måste bo hemma! :D

2009-09-18 @ 18:58:47
URL: http://showsegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0