Bara jag inte börjar bli sjuk nu då..

Har haft skit ont i halsen plus lite snuvig idag. Jag orkar verkligen inte bli sjuk nu, dels för att jag är ju hemma själv med Milton på dagarna och dels för att vi ska ju till Sundsvall på lördag. å då får jag ju absolut inte vara sjuk! :)

Tvingade Michaela att åka upp på affärn nyss och köpa halstabletter till mig :) Har det inte blivit bättre tills imorgon ska jag åka på apoteket och shoppa lite.
Vägra vara sjuk!

Var på ögonmottagningen med Milton imorse. Läkaren på BVC tyckte att han skelade för 2 månader sen. Idag skelade han ingenting, hon läkaren där sa att det kan ta upp mot 3 månader innan blicken blir stadig på bebisar. Så varför väntade inte dom på BVC tills han blev 3 månader och kolla hur han såg ut då istället? Ja ja, nu har vi iaf varit där och allting såg bra ut.

Mamma följde med oss dit, så vi åkte hem till henne efter det, jag hatar att sitta hemma själv och glo en hel dag.
Bische slutar snart så då kommer han å hämtar oss..

Blir kycklig a´la Bische till middag ikväll och självklart IDOL!

Kommentarer
Postat av: Mary Elle

men bvc verkar ju inte kunna någonting.

2009-09-23 @ 10:37:14
URL: http://missweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0