Att vara vuxen.

Är så skönt! ibland..
tänk när man var 13, 14 år och inte hade ett enda bekymmer i världen, eller jo bekymmer hade man väl men det var typ att någon hade snackat skit eller att min kille som jag hade varit ihop med i en vecka gjorde slut. Sånna bekymmer saknar jag ibland :)
Nu har man egna barn som man ska ta hand om, en egen ekonomi som måste gå ihop. Ja ibland så är det inte lätt.

Men en sak som jag kom att tänka på sist när vi var på badhuset är att när man var liten och var där med familjen så gjorde alltid mamma ordning nå äckligt fika (som egentligen var jätte gott), man fick aldrig äta dom där goda hamburgarna med strips!
Så sist när vi var på badhuset så beställde jag hamburgare med strips, men det var ju egentligen inte så gott det heller, då saknade jag mammas fika med smörgåsar, yougurt och saft :)

Att vara vuxen är skönt ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0