Äckliga jävla kusar!

Skulle till å laga middag idag, öppnade förpackningen till tagliatellin.. I förpackning kryllade det av små röda kusar, alltså jag blev så äcklad att jag nästan höll på att spy. Kastade ut förpackningen på en gång (dum som jag var), kollade igenom hela skåpet, slängde alla öppnade grejer, men hittade inte en enda kuse till. Så dom måste ju komma av pastan, men det är ju inte ens länge sen vi köpte det där.
Jag blev så äcklad att jag inte kunde laga nån mat, ville inte ens gå in i köket på ett tag. Ska iaf ringa till antisimex imorgon å be dom komma hit och kolla, för tänk om dom kommer från någon annanstans då.
Så det blev donken mat idag, det var så länge sen vi åt det så det var faktiskt gott :)

Från det ena till det andra..

Sitter här i min ensamhet och har tråkigt. Bische är med dalle och gör nånting med bilen och Milton sover. Storstädat har vi redan gjort, så what to do? Är Idol nu så då har jag ju nånting att göra i en timme iaf :)

Usch jag ryser fortfarande när jag tänker på dom där kusarna. FY VAD ÄCKLIGT!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja jag vet. :)

Och jag måste bara säga det igen, fy vad jävla äckligt med krypen alltså. USCH!!!

2009-09-17 @ 22:15:20
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/
Postat av: Maggs

Sånt e absolut inge trevligt!

2009-09-18 @ 08:14:14
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Kickan

Men huvva!!! först hade jag dragit världens största vrål och sen bett Stefan slänga hela skiten... haha!

2009-09-21 @ 01:04:43
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0