Tommy.

Kom hem! Vi börjar om igen, vi glömmer allt, i götet är det så kallt!
Haha där fick jag till det va :)

Sånna här dagar saknar jag Tommy mycket. Hade han varit hemma nu hade vi kunnat göra nånting, bara umgås. Det som är det bästa med han är att när vi umgås så måste vi inte göra nånting hela tiden. Vi kan sitta en hel dag och bara kolla på tv, det tycker jag är otroligt skönt. Att man inte behöver "passa upp" på varandra.

Har varit en mycket lugn helg. Fredagen hade vi lite besök, kollade på Idol och så. Igår kom Björn & Kimberly hit och vi kollade på den nya Johan Falk filmen.
Idag sitter jag här i min ensamhet. Milton sover och Bische är ute och fixar nånting med bilen.
Han skulle gå å handla sen så att vi kan göra omelett, jag älskar det! Med färska champ och skinka i, mums :) Sen tänkte vi åka en sväng på Jysk, behöver ett nytt duschdraperi och nya täcken, ja tack! Dom vi har nu köpte vi på IKEA för typ 200 spänn så ni kan ju tänka er hur dom är.

Jag älskar söndagar!

Kommentarer
Postat av: tommy

Älskar dig gumman! saknar dig så jävla mycket, skulle också vilja ha en "du filar naglarna och tittar mailen och jag kollar tv dag" // Det är vänskap det

2009-10-11 @ 22:51:24
Postat av: Madde

haha såg det på inlägget nu. Blev lite fel haha. men orkar inte fixa det. :D

2009-10-11 @ 23:33:59
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0