Snart kastar jag ut den genom fönstret..

Ja snart kastar jag ut den här jävla datorn genom fönstret, BOKSTAVLIGT talat.
Nu när vi omformaterade den så funkar minneskortläsaren, men då funkar inte drivrutinerna till grafikkortet istället så alla ikoner och allting är ju hur stort som helst, ser ut som en dator för en 85 åring, haha.

Nu blir jag så less så nu tänker jag lämna in den. Kanske snälla Hans kan fixa den utan att jag behöver skicka iväg den :) Att vara utan dator i 2-3 veckor känns ju inte så lockade.. Visst jag kan ju sitta vid bisches dator, men det är ändå inte samma sak :)

Milton vaknade halv 6 imorse, bische klev upp och gav han mat. Somnade om till 7, men sen ville han inte sova längre. Så nu sitter vi här han och jag, det är alldeles tyst ute och solen har inte gått upp än.
Han börjar nog bli lite trött igen nu så då ska jag också passa på att slumra till lite till :)

Godnatt! eller godmorgon kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0