Snabb uppdatering.

Ska gå ner på stan snart och äta lunch med Sara & Kimberly på Lilla Siam, dom har buffé där varje dag till kl 14 för 70 kr tror jag, kan verkligen rekomendera det!
Sen går vi nog hem igen, känner inte för att gå på stan idag.. Har inte råd att handla nånting egentligen så det känns inte som att man har nånting att göra där då.
Vi får se vad som händer resten av dagen..

Igår kom Kim och Agneta hit och hälsade på, det var mycket trevligt! Har ju inte träffat dom på hundra år.

Ikväll börjar Mammas pojkar, tror nästan att jag måste se det. Jag hatade det från USA, men jag måste ändå kolla in vad det är för nånting..

Skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack älskade syster. Men du kommer vara ännu mer stolt över mig när studentdagen är, när jag står där och allt är äntligen klart. :)

Puss och kram. Love you

2009-10-08 @ 20:00:30
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/
Postat av: Macknow

data skåpet har jag köpt begagnat, men det kommer från IKEA ursprungligen. Vet dock inte om dom finns kvar.. Men håll koll på blocket =)

2009-10-09 @ 09:29:38
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0