Skumt..

Imorse när jag klev upp så var de två handavtryck mitt på tv:n, för små för att vara mina och för stora för att vara Miltons. Ser ut som ett barn i 10 års åldern kanske. Jag har inte haft något barn i den åldern här på sistone, och verkligen inte sen igår. Bische säger att det måste ju ha varit där länge, men det är ju konstigt att jag såg det så klart och tydligt idag då?
Usch jag tycker sånt där är lite läskigt.. Men det finns ju säkert en naturlig förklaring till det hela :)

Milton har varit en riktigt bråkstake nu på morgonen. Han vaknade kvart i 5 imorse och ville äta, jag släpade mig upp ur sängen gjorde mat och gav han. Under tiden han äter så bajsar han så klart! Efter jag hade bytt på han så var ju han pigg, han ville inte sova något mer. Men jag lade han i våran säng ändå och försökte få han att somna.
När klockan var kvart i 6 gav Bische upp, då tog han med sig Milton (han skulle ju ändå kliva upp 6) och lade han på ett täcke i vardagsrummet så att han fick leka lite med sitt babygym.
När han åkte typ kvart i 7 kom han in och la Milton i sin säng, då somnade han äntligen! Sov till 9, då jag fick ju två timmar sömn till, det var välbehövligt kan jag lova!

Min lillasyster var hemma från skolan idag, jag sa att hon var mer än gärna välkommen hit :) Vill inte vara ensam hemma sen jag såg dom där handavtryckan, haha.
Måste börja packa lite idag också så det kan ju vara bra att ha någon här som man kan passa Milton lite.

Solen skiner idag också! kanske blir en promenad sen?

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ja tyvärr så va den ju de :) Så nu kommer man väl äta ihjäl sig på de där. . SUCK :D

2009-10-13 @ 10:14:20
Postat av: Jane

läskigt med handavtrycken där... Det kanske spökar hos er med? ;)

2009-10-13 @ 11:17:36
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0