Shopaholic.

Om jag hade obegränsat med pengar, ja då tror jag helt seriöst att jag skulle vara det.
Alltid när jag går på stan (speciellt när man inte har råd att handla nånting) så hittar jag huuur mycket saker som helst som jag vill ha. I Torsdags när vi var in en sväng så hittade jag ett par skor på Scorett som jag gärna vill ha, men jag har ju redan köpt 2 par skor den här månaden så det kändes ju som lite onödigt. Men HA begäret fanns där :) Hittade även en tunika, en kavaj, en kofta, en halsduk och lite annat på Gina som jag ville ha också. MEN jag tänkte efter med min bättre hjärnhalva och så kom jag på att vi ska ju faktiskt flytta snart, och då går det lite pengarpå diverse saker. Så plånboken sa nej! Men ibland så är det svårt att låta bli :)
Sen jag har fått barn så har jag blivit mycket bättre när det gäller mitt shoppande, men då shoppar jag massa kläder till han istället som är minst lika roligt, haha. Ja det är inte lätt att vara jag ibland :)

Satt och kollade i Jotex katalogen igår, ska iaf beställa nya gardiner till våran sovrum och Miltons rum, det är mycket mindre fönster i den andra lägenheten så det kommer se konstigt ut med dom gardinerna vi har idag. Tänkte även passa på att beställa lite jul grejer, jag har typ inte en enda pinal och det här året så vill jag pynta lite grann. Vi har även sagt att vi ska köpa en julgran faktiskt! Japp, vuxenpoäng till oss :)

Idag ska vi upp till lillänge och shoppa lite, haha! Nä det blir nog inte så mycket shoppade, ska kolla på tapeter och en sväng på Elgiganten bara. Fast det kanske blir en liten tur in på Skopunkten och Lindex också :)

Fick även sovmorgon idag också, det uppskattas mycket! Nu blir det duschen.


Kommentarer
Postat av: HLI

Vi ska ju sälja julsaker på jobbet iår. Och även julgran!!

2009-10-10 @ 16:47:48
Postat av: Mary Elle

tack så jätte mycket :)

2009-10-10 @ 21:01:26
URL: http://missweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0