Packat & Klart.

Nästan iaf! Cathrin (bisches mamma) kom och hjälpte mig idag. Så nu är nästan hela köket klart, sparade självklart tallrikar, glas och sånt man måste ha för att äta men annars så är allt ner packat. Tur att man har familjen som kan hjälpa till ibland. Är inte världens lättaste att flytta med en liten bebis som vill ha ens uppmärksamhet hela tiden. Så det var mycket uppskattat!

Sitter här och är sjukt sugen på kaffe, men jag är inte ett dugen sugen på att göra, haha.. Ska be min snälla söta rara älskling att gå å göra :)

Bara några dagar kvar nu tills vi slipper den här lägenheten, eller slipper å slipper. Lägenheten är ju bra på sitt sätt, hade nog inte flyttat om den hade varit på bottenvåning. Men det absolut bästa är att jag slipper den här jävla tvättstugan, tror inte att jag har varit med om sämre. Och ändå så är det Bert Sjödin som äger det här huset!

Ikväll är det mycket bra på tv:n. Först är det Arga snickarn, till och med Bische tycker att det är bra. Sen klockan 21 är det både Oskyldigt dömd, Greys och Efterlyst. Men för min del så blir det nog Oskyldigt dömd.

Nä nu jävlar blir det massa kaffe!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Förstår de, men i längde blir de tråkigt att bara ha egentid :). Ska väl försöka börja packa jag med. Men det är ju såå trist :). Hoppas du får något kaffe ;)

2009-10-21 @ 18:16:57
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Madde

På lördag flyttar ni och då får jag låna min älskling.. :)

haha nej det var bara ett skämt. Men det är ju bra att träna lite så själva kroppen känns piggare iaf. :) Puss

2009-10-21 @ 20:17:51
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/
Postat av: Emma

Hallå hallå! Nu har jag hittat hit=) Gratulerer till den lille! Åh vad härligt!! Har oxå skaffat en blogg=) trodde jag aldrig! men min e fulast av alla, vet inte riktigt hur jag ska göra=) det här med elektronik har aldrig varit min grejj! =) Ha det så bra! Puss o kram Emma

2009-10-22 @ 14:52:11
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0