nu börjar det blir fart här hemma!

Shit nu börjar det gå undan, från igår har Milton vänt sig mååånga gånger. Han blir lika chockad varje gång, ser så roligt ut :)

Igår när vi hade gått och lagt oss så kunde inte jag sova, och så klart började jag tänka på allt mellan himmel och jord. Tänkte mycket på oss som familj och hur vi kommer utvecklas genom åren. Undra egentligen hur våran liv kommer se ut om 10 år? Så som jag föreställde mig det så kommer vi förhoppningsvis ha en liten tös då också, bo i ett fint hus en liten bit utan från stan, och vem vet jag kanske är hårfrisör :) Alltså en riktigt svenssonfamilj :) Men det gör mig ingenting, jag tycker om att vara som alla andra. Jag har aldrig haft någon tid i livet då jag inte vill vara som alla andra, tex klä mig annorlunda eller så. Nä jag är nog en riktigt svensson jag :)

Nu stod det still i huvudet, jag som hade så mycket tankar som jag ville skriva ner.

Ringde nyss och bokade tid för tapetsering i den nya lägenheten, det är dock bara köket vi får av dom resten får vi betala själv. Och jag måste verkligen tapetsera om där, det är samma tapet i hela lägenheten förutom i ett av sovrummen, haha vilken fantasi.

Kanske ska passa på att käka lite frukost nu när Milton ligger å sover.
Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0