Nu är det dax!

Känner mig äntligen redo för att börja blogga igen. Haha för det var ju hemskt länge sen jag "slutade".
Men iaf så börjar det bli lite ordning i lägenheten nu. Anna-Lena (pappas sambo) och mina syskon kom upp idag och hälsade på så hon har hjälpt mig med alla gardiner. Blev riktigt nöjd!

Bische slapp jobba imorgon, wiho! Så nu ska vi ta tag i Miltons rum, sätta upp skötbordet och fixa. Börja få lite ont i ryggen av att sitta på golvet och byta..

Imorgon ska va ha liten Halloween middag hemma, det ska bli mysigt. Tänker dock inte klä ut oss, känns som att det är lite onödigt när vi ändå ska vara hemma.

Sitter å väntar på att Idol ska börja igen nu. Jag tycker helt klart att Reza är bäst! Tror att hon kommer gå långt, hoppas jag iaf.

Puss från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0