klockan 6!

Är det fan inte mänskligt att kliva upp, det är inte mänskligt att klive upp före 8 tycker jag, haha. MEN det kan man ju glömma nu sen man har fått barn.. Då är det bara att kliva upp sörru, oavsett vad klockan är.
Det värsta är att inatt har jag varit upp typ 6 gånger, Milton har börjat med nå dumheter. Varje gång han tappar nappen då vaknar han, så man har ju knappt hunnit somna om innan han vaknar igen.
Det hade ju varit en sak om man hade fått sova en hel natt till klockan 6 tex, men när man redan har varit vaken så många gånger på natten då är man trött kan jag lova..

Jaha idag då. Pappa kanske komma å hälsar på. Han ringde igår kväll, han hade några ärenden här uppe så han tänkte komma då, SJÄLV till och med. Det tror jag aldrig har hänt faktiskt.
Men jag har inte hört något från han än, så han kanske inte kommer.. Det skulle vara kul iaf.
Om inte han kommer så måste jag väl packa idag, usch vad drygt det kändes. Men det går ju snabbt bara man sätter igång. Det är köket som tar längst tid och det ska vi inte ta förän i slutet av nästa vecka.

Magen börja kurra nu så en frukost skulle vara på sin plats. bye!

Kommentarer
Postat av: Jane

njae jag vet ju inte riktgt vad det va som hände sist, men du läste väl om den natten jag inte kunde sova och fick för mig att det va nån som viskade mitt namn osv? :P

2009-10-14 @ 09:15:16
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: kickan

Det är bara att kliva upp som du skriver! :)



SV: Nu äger jag sveriges största betong mobil! skulle gärna vilja låna din,för har du förmodlingen en aning mindre modell :)

2009-10-14 @ 18:23:18
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: MaryElle

haha men shit vad dom är lika varandra, milton och julian. han är exakt likadan, vaknar 5-6 gånger per natt, kan bli mer också, bara för att han tappar nappen. hade varit hur underbart som helst om han sov en hel natt, då kan man snacka lyx ;P

2009-10-15 @ 07:57:04
URL: http://missweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0