Jag kommer tillbaka!

Jag känner att jag har alldeles för mycket att göra just nu så jag tar en blogg paus på några dagar.. Jag känner mig till och med uppstressad över det här med bloggen, haha.

En liten uppdatering iaf..
Börjar sakta men säkert få till här hemma. Idag kommer dom och börjar med tapeterna i köket, längtar tills det blir klart!
Imorgon ska vi till den gamla lägenheten och städa, det är det som är det värsta med att flytta.
Sen imorgon eftermiddag så kommer Fredde, Josse och lilla Tea hit och hälsar på, det ska bli mycket trevligt!

Nu ska jag försöka få Milton att sova lite, sen blir det en dusch och lite frulle. Funderar på om jag ska gå upp till mamma medans dom är här och grejar på..

I´ll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0