Inga bilder.

Var väldigt länge sen jag lade ut någon bild nu. Tror nästan att det var från dopet sist, och det är ju ett tag sen..

Men det är faktiskt inte mitt fel. Jag har tagit massa nya bilder, men minneskortsläsaren i datorn har ju lagt av! Och så har jag tappat bort kabeln till kameran, det är väl mitt fel iof :)
Men idag (förhoppningsvis) så ska bische fixa min dator. Han ska omformatera den för han tror att det beror på att det har blivit något fel på drivrutinerna till minneskortläsaren. Ja jag fattar inte så mycket men det blir nog bra :)

Så snart kommer det bilder igen!

Pappa kom igår! Var jätte kul att han kom faktiskt. Tog massa fina bilder på mig & Milton, ska lägga ut några av dom också :) Fan vad jag vill ha en riktigt kamera! När jag får råd så ska jag köpa en systemkamera. Bilderna blir så sjukt bra.. Går inte ens att jämföra med en vanlig kamera.

Och jag som skulle börja packa igår, blev inget av med det. Så idag MÅSTE jag göra det.
Det ska bli så skönt när allt är klart. När man har fått till i den nya lägenheten, när man har städat ur den här lägenheten, då kommer det kännas bra. Just nu så känns bara allting så stressigt.

En promenad nu, sen hem å dricka en kopp kaffe, då är jag fit for fight!

Kommentarer
Postat av: Jane

http://alskadehjartegryn.blogspot.com :)

2009-10-16 @ 09:31:53
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0