Fuck!

Jag blir så less på mig själv ibland. Trodde att jag hade tvättstugan igår, men NEJ då hade jag tagit fel på tid, vi hade den i fredags. Jag har inga rena kläder kvar till Milton för nu var det länge sen vi tvättade (jätte svårt att få tvätt tider här), speciellt om man vill ha på kvällen. Och jag tycker inte om att ha tvättstugan när inte bische är hemma för det är inte direkt så kul att kuta upp och ner med Milton.
Som tur var så fanns det en tid nu idag mellan 12-17, så jag var ju tvungen att ta den. Som tur är så är Sara snäll och ska vara här med oss idag, det blir mysigt :) länge sen vi gjorde något nu.

När hon kommer ska jag bjuda på lunch, ugnstekt falukorv med mos, vi åt det igår och det blev så mycket över. Sen ska vi ta en promenad, solen skiner ju faktiskt i dag stundvis så det blir nog skönt :)
Blir middag här idag också, måste göra nånting med köttfärs innan den blir gammal. Någon som har förslag på vad man kan göra förutom köttfärssås?

IKVÄLL då blir det DH för hela slanten kan jag lova! Är så spännande nu!
Ugly Betty börjar också :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag ska också göra något med köttfärs idag, tänkte göra tacosallad.

Hittade något recept på tasteline :D

2009-10-06 @ 11:37:56
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Maggan

Köttfärsbiffar med lök, sås och potatis kanske?

2009-10-06 @ 12:30:20
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Mary Elle

ät lasange, super gott ju :)



ja, jag har skit ont. sen kan man inte tugga heller, det är rätt segt :P

2009-10-06 @ 14:51:03
URL: http://missweed.blogg.se/
Postat av: Lelle

Jag röstar på hemmagjorda hamburgare, köttfärsbiffar, tacotårta, lasagne eller köttfärsfrestelse ! :P

2009-10-06 @ 21:12:36
URL: http://lellelii.blogg.se/
Postat av: tommy

Haha typiskt att jag råkar surfa in på din blogg och du har missat tvättstugan ;) Nejdå bara skämtar, rolig läsning lindiz. puss

2009-10-06 @ 22:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0