Flyttlådor, någon?

Om någon har flyttlådor att sälja/skänka eller låna ut så säg gärna till!
Kom ju på idag att man kanske ska börja packa snart :)

Idag så har jag varit hos läkaren. Har haft problem med magen ända sen förlossningen så jag kände att jag var tvungen att kolla upp detta nu. Jag fick kortison som jag ska ta i 6 dagar och hjälps inte det så måste jag göra gastroskopi, som jag verkligen hoppas att jag slipper!

Ja jag måste ju berätta om min idiotgranne.. I måndags när jag trodde att vi hade tvättstugan så gick ju bische ner, i samma korridor som tvättstugan är finns också alla förråd. Där nere mötte han grannen som gick in i förrådet och stängde dörren efter sig, bische tyckte att det verkade lite konstigt, varför stänger man dörren efter sig när man ska in i förrådet liksom? Sen efter en liten stund så gick han ner igen för att boka en ny tid, då hör han något slags pipande från förrådet som lät typ som en hamster eller ett marsvin eller något.
Så jag var ju tvungen att ringa till våran hyresvärd, för är det så att han har något djur där inne så måste han ta bort det, det är ju nästan djurplågeri! Vaktmästarn kom nästan på en gång och plingade på, jag stod och tjuvkikade i nyckelhålet, haha (det är grannen mitt emot). Dom gick ner i förrådet, var där nere hur länge som helst, sen kom dom upp och så ställde grannen en svart sopsäck i trapphuset gick sen in och var inne en stund för att sen gå ut och slänga sopsäcken.
Jag hade ju tvättstugan igår så jag gick nere efter en liten stund, och då kände man en lukt i hela korridoren, ni vet en blandning av spån och kiss. Så han hade ju säkert något djur där inne. Usch vilken idiot! Om man nu ska ha ett djur så varför har man den inte inne i lägenheten?
Ja ja, jag gjorde iaf en god gärning för det lilla livet :)

Nu ska jag käka lite lunch innan Milton vaknar, sen blir det en promenad i fin vädret!

Kommentarer
Postat av: Stefan L.

Säg till Christer att höra av sig den här gången angående flytten. Jag vill ju hjälpa till. Förra gången sket/glömde han ju höra av sig :)



Och jag hoppas det går över det där med magen :/

2009-10-07 @ 13:26:01
URL: http://showsegna.blogg.se/
Postat av: Kickan

Snusk granne! så där ska man inte göra,dessutom får man inte gör sådär heller... äckel :)

2009-10-08 @ 01:12:27
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0