Drömmar.

I flera nätter har jag drömt konstiga drömmar, allt ifrån att jag blir kidnappad till att bische är porrberoende, haha. Och i flera nätter så verkar bische ha drömt konstigt också, han har pratat i sömn jätte mycket, senast i natt så väckte han mig och sa:
-Älskling, vad har du gjort med lampan?
-Lampan? Vilken lampa?
-Ja lampan..
-Jag har inte gjort något med nån lampa.
-Nehe..
Och så somnade han om igen, jag trodde ju först att han var vaken :)
Verkar som att Milton också drömmer, mardrömmar. Inatt har han "pratat" jätte mycket i sömnen, vaknat upp och gallskrikit och varit jätte rädd, stackarn..

Jag skulle vilja ha en bok där man kan tyda sina drömmar, speciellt om man drömmer samma dröm många gånger.. Vart kommer allt man drömmer ifrån egentligen? Sitt undermedvetna? Jag tycker sånt är intressant.

Dagen som har varit idag då.
Fick sovmorgon till klockan 10 imorse! Snacka om att det var skönt! Milton vaknade vid 6 och åt men sen somnade han om och sov :) Sen åkte vi på BVC, nu väger lillen 6800gr och är 64cm lång. Nu är han inte så lite längre, inte om man jämför med när han föddes iaf :)
Åkte hem och fortsatte mitt packade. Nu är det i princip bara garderoberna kvar. Ska bli så skönt samtidigt som jag gruvar mig lite.. Det är ju jobbigt att flytta men härligt när det är klart!

Nu ska jag ta mig ett bad med Milton, sen slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0