Disneydax!

Jag blir så nostalgisk när jag tänker på Disneydax. Varje fredag så längtade jag bara tills det där skulle börja, alltså om nån skulle byta kanal när det där var så skulle jag nog ha skjutit dom, haha. Luftens Hjältar, Darkwing duck och alla dom där :)
Dagens barnprogram är ju ingenting i jämförelse med dom!

När Milton blir äldre ska jag köpa massa Disney filmer så att han får se på riktiga barnprogram :)

Så ere med det.
Idag så har jag packat hela dagen. Imorgon ska jag sätta igång med köket, bisches mamma ska komma hit och hjälpa mig så går det lite snabbare, tack för det!
Sen är det väl nästan bara kläderna kvar, och det tänker jag bara trycka ner i sopsäckar, orka packa ner sånt i kartonger.

Ugly Betty & Desperate Housewives står på schemat ikväll, är så sugen på melon men jag orkar inte gå och köpa.. Får väl ta mig en mandarin istället då :)

Kommentarer
Postat av: kickan

Luftens hjältar hela dan.. här kommer bara flygplan..

sjunger

2009-10-21 @ 15:03:58
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0