Det går bra nu.

Allting känns så himla bra nu, känns som att allting börjar ordna upp sig. Förutom det här med datorn då! usch det blir jag irriterad på bara jag tänker på det..

Men annars så! Tror att allting kommer kännas så mycket bra nu när vi flyttar också. Har aldrig känt mig riktigt "hemma" här. Nu får jag komma närmare familjen också vilket jag tror kommer underlätta mycket. Om jag känner för det så tar det typ 10 minuter att gå upp till mamma, skönt.
Och sen kommer vi bo grannar med Mikaela och Dalle också :)

Har känt mig lite ensam på sista tiden också.. Här om dagen så kände jag mig som världens sämsta mamma, varför vet jag inte, men just i den stunden så kändes det som att jag inte hade någon och att jag inte kunde ta hand om Milton. Vart kommer dessa hjärnspöken ifrån?

Jag har liksom ingen som jag kan ventilera med heller. Jag vill ju inte tråka ner mina vänner med massa barnsnack hela tiden. Tror att det skulle kännas skillnad om jag umgicks med någon som hade barn som är jämnårig med Milton.

Men jag tror allt detta blir bättre när vi flyttar också.
Bara den här veckan kvar nu, måste verkligen packa varje dag den här veckan.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha :D Ja jag höll fan på å dö när jag såg de där. Får sjuka klipp från Pappa hela tiden så jag trodde de bara va nå fjant. Men näää, hehe!

2009-10-19 @ 10:20:07
Postat av: HMA

Du får komma och hälsa på mig någon dag nästa vecka. Kan prata blöjbyten, kräks och nattamat hela dagen =)

2009-10-19 @ 16:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0