why?????

Åh jag blir så ledsen! varför ska det vara på detta viset?

Varför ska det kännas som att DH har varat i typ en kvart när det redan är slut?! Och för att inte tala om pauserna! Den känns typ som att det har gått 2 minuter och sen är det paus! Tror nästan att jag måste vara lite olaglig och ladda ner.. Iof, när fan ska jag hinna se dom då? Jag har ju utsatt tisdagar som desperate kvällar, annars så har jag ju fullt upp. :) Nä det blir nog att sitta och vara nyfiken vecka efter vecka :) Vem tror ni det är som har strypt Julie?

Från det ena till det andra.
Våran lilla bebis har gått och blivit sjuk för första gången! Snorar och hostar stackarn.. Önskar att det kunde vara jag som var sjuk istället. Tänk när han blir riktigt sjuk då, då kommer jag ju sitta och gråta tills det går över. Nej men helt seriöst, det sista man vill som förälder är väl att ens barn ska vara sjuk. Ska vara inne nu och bara mysa en par dagar och se om det går över.

Jag känner sug efter snus nu.. Tror jag ska lägga av med det. Bara onödigt.
Fan för nikotin!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag slutade att snusa på Nyårsafton, började med Onico istället både tobak och nikotinfritt :-)



Kramis

2009-11-18 @ 09:37:28
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Tobias

Skönt att du håller med mig :) nej jag tål inte hennes personlighet, usch

2009-11-18 @ 19:25:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0