vart tog energin vägen?

Igår hade jag massor av energi, vart tog den vägen?
Skulle egentligen ha behövt vika tvätt, städa toaletten, dammtorka osv.. Men jag orkar inte!
Jag åt inte ens någon middag idag, jag gick och la mig och vilade lite när bische kom hem. Så han badade med Milton, matade han och la han. Jag myste bara lite med han innan han skulle lägga sig. Det är skönt att inte behöva göra något ibland faktiskt!

Jag & darling har myst på lite grann istället. Legat i soffan och bara pratat, om gamla minnen, nya minnen och massa annat roligt. Det behövs ibland!

Imorgon ska jag och mamma iväg och ta sprutan, hoppas jag inte får feber. Men det är ingen mening på att skjuta på det längre, har gruvat mig länge nog nu :) tycker inte alls om sprutor.


Sitter och äter hårdbrödmackor med o´boy nu, det är gött det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0