vågen går åt rätt håll nu!

Ställde mig på vågen igår, vilket jag inte har gjort på läänge. Och bara så där har jag gått ner 2 kilo! Wiho! Det som är så skumt är att jag har inte gjort nånting, och förut när jag ansträngde mig, var ute och motionerade och åt väldigt nyttigt då stod det still. Det kanske beror på att jag mår mycket bättre nu också, känner mig gladare och piggare.

Var ju på mamma/bebisträff igår, det var mycket trevligt! Hoppas det blir något snart igen. Tycker verkligen att det var en smart idé av Jane att styra upp det :)
Tog en massa bilder, har dock inte tid att lägga ut någon nu.

Mamma kommer snart å hämtar oss, då ska vi åka på Maxi och handla, sen blir det middag hemma hos dom. Senare ikväll ska vi till Mikaela & Dalle. Milton blir kvar hos mamma.
Kul ska det bli!

Nu måste jag fixa håret, byta blöja och mata lillen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0