Torvalla är underskattat!

Vi tog oss en tur med barnvagnen runt ängsmon idag. Vilken skön känsla jag fick, nostalgi tillsammans med hmm ja hur ska jag förklara det.. Jag kände mig trygg liksom.

Är väldigt glad för att vi har flyttat hit igen. Och medans vi gick där så sa vi det att när vi ska bygga hus, så varför inte bygga det i torvalla? Det är barnvänligt, mycket skog, mycket promenadvägar, det finns det man behöver affär, frisör, pizziera m.m + att det är nära till stan.
Om vi skulle hitta en bra och billig tomt här någonstans (i ängsmon) så skulle vi slå till direkt. Jag skulle mer än gärna vilja att mina barn växer upp här.

Vi har så mycket drömmar om vårat framtida hus, om våra barn, bische om sina bilar som han vill ha :) och mycket mer.. Husdrömmarna känns inte allt för långt borta nu faktiskt. Vi tänkte att till våren ska vi ställa oss i tomtkö och prata med banken. Jag måste byta bank förs till bisches bank så att vi har gemensamt konto också.

Snart ska vi till Madde & Michaelas farmor och äta middag. Sen ikväll blir det nog bara en lugn hemmakväll.

Puss från mig!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Håller helt med dig! =)

2009-11-16 @ 16:15:21
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Stefan L.

Trygg i Ängsmon? vad är det jag hör! Haha nerå :D

Blir nog bra det där med tomt/hus planerna :)!

2009-11-17 @ 11:54:53
URL: http://showsegna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0