Sprutan.

Imorse så pallrade jag & Madde oss iväg å tog sprutan, var inte så jätte lång kö när vi kom, men vi fick säkert vänta i en halvtimme iaf. Men nu är det gjort och det är skönt, funderar på om vi ska vaccinera Milton också eller inte. Jag pratade lite grann med läkaren där idag och han rekomenderade det (så klart), men vi ska på BVC på torsdag så jag tänkte prata lite grann men dom då.. Hur har ni andra gjort som har små barn?

Jag känner att jag egentligen inte har någon energi till att blogga.. kanske ska ta några dagars uppehåll? Äh vi få se hur jag känner imorgon :)

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Läser din blogg varje dag, har blivit en vardag för mig. Så jag hoppas du bloggar på :) Lycka till med Baket.

2009-12-01 @ 10:14:35
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: MaryElle

men vafan, min syster sa att dom ändrat sig igen så att man inte fick vaccinera dom små under 3 år. isf är det fjärde gången dom ändrat sig, verkar lite osäkert det där tycker jag. aja, får se vad dom säger, vi hade tänkt vaccinera julian, men nu vet vi inte längre. och nej linda, inget uppehåll, jag läser din blogg varje dag! ;)

2009-12-01 @ 10:40:53
URL: http://missweed.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag personligen tror att allting om vaccinet förstorats upp av media och läkare skulle inte rekommendera det om det var skit. Tror att svin-sjukan är farligare än vaccinet!

2009-12-01 @ 21:55:33
Postat av: Kicki

Jag kommer inte att vaccinera Agnes. Händer det nåt så händer det nåt, och då är det naturens gång. Händer det däremot nåt för att JAG har tagit beslutet om att ge henne vaccin (eftersom två barn har dött nu också så) nej det skulle jag inte klara.

2009-12-01 @ 22:42:52
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0