Snö?

Det började ju snöa för typ en timme sen, men vad hände med det då? Fan kan den inte ta och komma på riktigt snart!

Hade ingen lust alls att blogga igår. Hade den jävligaste dagen på länge!
Vi skulle ju åka iväg å kolla på tapeter. Det började med att när vi nästan var framme så börjar bilen muppa sig, då visade det sig att tändstiften var paj så det var bara att vända och åka hem igen. Bische har beställt dom, för dom fanns inte inne, men dom kommer inte förän på tisdag så nu är vi billösa några dagar.. Som tur är så fick vi låna Dalles bil, MEN när vi kommer fram till GP så hade dom stängt för inventering, samma Fresks också. Jävla skit! Snacka om less jag blev då. Så vi åkte på Coop och handlade lite. Där var det så packat med folk så då blev jag less över det också..
Kvällen slutade iaf bra :) Vi såg först The Hangover, tyckte den var riktigt rolig :) Sen fastnade vi framför Transformers på 4:an, var ju tvungen att se klart den också :)
Vi kom inte i säng förän runt 1 tiden inatt, men jag fick ju sovmorgon ända till klockan 10 idag så det gjorde inget.

Nu ska vi traska upp till Jane & André och få lite kaffe.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Stefan L.

Jag hörde det där med bilen när brorsan kom hit, tror det var den dagen (?) hehe :P Förjävligt när verkligen allt går åt pipsvängen :P

2009-11-23 @ 11:28:42
URL: http://showsegna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0