Snart jul!

Alltså jag kom just på att det är ju för fasiken jul snart, haha. Det är mindre än 2 månader kvar och jag har inte haft en tanke på julklapper.
Eller jo jag vet vad jag ska köpa till våra föräldrar, men sen då? Har ju 5 syskon att köpa till å Bische har 2. Och vad ska jag köpa till Bische? Börjar få lite små panik nu :)
Till Milton tänker vi inte köpa något avancerat, blir kanske någon leksak eller nått sånt. Jag har sagt till alla att dom ska köpa saker som han behöver istället för leksaker och sånt, han förstår ju inte så mycket än :) Men tänk på jul då är han nästan 7 månader!

Dom här månaderna sen Milton föddes kan jag helt klart säga har varit de bästa i mitt liv. Den kärleken jag känner för den där lilla pojken, jag visste inte ens att man kunde känna så. All glädje han ger mig. Bara han ler mot mig så smälter jag.
Det finns inga ord för hur mycket jag älskar han!


En dag gammal på BB


Nu är han en stor kille! :)

Kommentarer
Postat av: BNSH

Å det är inte ens en vecka kvar till farsdag..

2009-11-02 @ 21:48:28
Postat av: kickan

Alltså mer lik dig! oj shit! och vilken härlig,tjusig,söt grabb ni har Linda :)

2009-11-03 @ 22:52:34
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0