Paranormal Activity.

Finner inga ord för denna film. Man måste se den själv för att förstå.
Jag ångrar nästan att jag såg den, så läskig var den!

Dagen som gått..
Fick inte mycket sömn natten som varit så jag var ganska seg imorse när lillen ville kliva upp.
Jag & Sandra gjorde äggmackor till frukost, då fick man iaf lite energi.
Madde kom ner å hälsade på. Då passade jag på att packa upp lite (nej vi är inte klar ÄN) haha. Hade också tvättstugan från kl 14-18. Helt störda tvätt tider här, antingen är det mellan 7-10, 10-14, 14-18, 18-22. Det är ju bara 4 timmar emellan. Och när man har så mycket tvätt som vi hade idag så hinner man inte klart allt.
Som tur är så har vi ju ett väldigt stort badrum så nästa investering blir tvättmaskin och torktumlare!
Björn & Kimberly kom och käkade middag hos oss idag, gjorde en väldigt god kyckliggratäng. Det blev lyckat!

Kanske man skulle ha hoppat ner i sängen nu och försöka få sig några timmar sömn. Hur nu det ska gå efter man har sett den där filmen. Men jag får skylla mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0