Jul & Nyår

Jaha så var det bara en månad kvar till jul. Jag längtar så att jag tror att jag spricker snart! Första julen med Milton, den kommer bli speciell. Även fast han inte förstår så mycket så ska det ändå bli kul att se han sitta och greja med julklapparna, och även få smaka lite av maten :)
Julen firar vi hos mamma, Bisches mamma och hans lillebror skulle också komma dit. Men annars så blir det bara vi. Vi har ju inte sån stor släkt, ingen som bor här iaf.

Nyår har vi funderat mycket över.
Först så tänkte vi åka till Fredde & Josse i skåne å hälsa på dom. Sen funderade vi på om vi skulle åka till Tommy & Stefan i göteborg. Men vi orkar helt enkelt inte göra nånting. Har ingen lust alls att köra bil en hel dag för att sen bara vara där i några dagar. Nej det får vi vänta med tills sommaren :)
Så vi har bestämt oss för att ha en skön hemma kväll. Bjuda över några vänner, äta tre rätters middag, dricka lite gott vin och spela lite spel. Man har ju alltid så stora förväntningar på nyårsafton, och sen blir man bara besviken för att det inte var så roligt som man trodde. Så därför är det bättre att ha en hemmakväll, med lite EXTRA mys istället :)

Idag har vi tagit bilder till julkorten, åh så söt han var i tomtedräkten. Men jag tänker inte lägga upp några bilder, det ska bli en överraskning!

Kommentarer
Postat av: kickan

Han är säkert super gullig i sin tomte dräkt :)

2009-11-24 @ 22:33:27
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja det gör väl det, hoppas det!!

Ja så liten och så otroligt fin. Älskar honom!

2009-11-25 @ 11:23:17
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/
Postat av: MaryElle

haha tack :) jaa jag vet exakt. självklart, jag är mammaledig nu till 11:e januari. så det tycker jag verkligen att vi borde göra :D

2009-11-25 @ 11:25:36
URL: http://missweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0