Jahapp, och nu då?

Har ätit tårta och bullar idag så att jag tror att jag spricker snart :)
Vi har inte ätit någon middag än, men jag är inte ens hungrig. Vi ska lyxa till det med fläskfilé, klyftpotatis, vitlökssås och en god fetaostsallad. Men tänkte vänta tills Milton har fått och lagt sig så att vi får lite egentid :)

Nu sitter jag bara och funderar på vad denna kväll erbjuder? Är sugen på lite vin, men tänkte inte på det förut idag och vid den här tiden är det ju inte direkt något bolag öppet.
Som det ser ut nu så blir det nog bara en hemmakväll med någon film. Bische har ju inte sett Twilight än så vi kanske kan se den, han måste ju se den innan vi ska se den andra filmen iaf.
Det är ju som mysigt det med, filmkvällar :)
Jag älskar film, tyvärr har jag en samo som inte delar det intresset med mig. Han ser oftast bara på film för att jag vill det. Visst om det är en super bra actionrulle så älskar han att titta, men det är ju sällan man ser en bra action.

Nu ska Bische lägga Milton, och jag tänkte börja med maten.
Ha en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0