Har haft en mkt trevlig dag.

Dagen började med att jag & lillen packade in oss i bilen och drog till Aspåsnäset. Efter många om och men så kom vi äntligen fram, var inte direkt världens lättaste att hitta dit kan jag lova :) Fick en mycket god lunch, och väldigt gott fika. Och lilla Tåve var ju så söt :) Min söta unge där emot har vägrat sova idag, han har väl sovit ca en timme sen klockan 10 imorse vilket inte alls är bra för en 5 månaders bebis.. Men ändå så var han lika glad som alltid på eftermiddagen. Bische höll igång han hela tiden så det kanske var mycket därför också :)

När vi kom hem så drog jag fram dammsugaren och torkade golvet, fick en litet ryck. Har haft en sån energi hela kvällen, kan det bero på Hannas mat kanske ;)

Har haft en låångt samtal med Sara ikväll också.. Känns väldigt bra nu, känner mig lugnare i hjärtat eller vad man nu kan säga, haha.

Sitter å glor på Arga snickaren nu, sen då? Greys är det ju, men jag har följt det så dåligt på sistone så jag vet inte om jag vill se det. Ett bad kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0