Fullt ös, medvetslös!

Har flängt fram och tillbaka idag känns det som :)
Gick först upp till mamma, sen bar det iväg till lillänge och diverse affärer. Hittade mycket som jag ville köpa på barnenshus, som vanligt! blir shopping där när pengarna rullar in :)

Hem igen och väntade på mamma och co. Idol och kinamat stod på schemat. Tycker det är så härligt att umgås med familjen. Längtar tills Milton blir större så att han också kan vara med och mysa på kvällarna :)

Sitter å funderar på vilka som kommer hänga löst ikväll, jag tror Reza och Eddie. Vill absolut inte att Reza ska åka ut så jag hoppas på Eddie.

Imorgon jobbar bische, då ska vi på kalas till familjen Söderberg/Fahlgren. André fyller nämligen år, och jag känner på mig att det kommer bli en riktigt lyckad födelsedag ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

vet du att det är en känsla jag också har... mooohhaaaa

2009-11-14 @ 08:58:50
URL: http://livetitextavmia.blogg.se/
Postat av: Jane

vet du att det är en känsla jag också har... mooohhaaaa

2009-11-14 @ 08:59:15
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0