Första advent.

Så börjar julen närma sig. Och tänk att det faktiskt är lite snö också. Jag hoppas verkligen att det kommer lägga sig ett stort vitt täcke inna julafton. En jul utan snö, är ingen jul!

Vi har spenderat dagen på julskyltningen, eller nja hela dagen kan jag ju inte direkt påstå, vi var där i 45 min, haha. Det är ju som inget speciellt, jag visste ju det redan men tyckte ändå att det var skönt att komma ut. Man fick ju lite julkänsla :) Efter stan så åkte vi till Miltons farmor och fick oss lite kaffe. Sen bar det av på Willys för våran veckohandling. Vi har börjat veckohandla nu istället för att storhandla en gång i månaden. Jag glömmer alltid bort vad vi har i frysen och så köper jag nytt hela tiden, så jag tror detta blir bättre.

Skulle egentligen se Flickan som lekte med elden igår, men det var något fel på den så vi ska se den ikväll istället :) Den tredje filmen har ju kommit nu så man kanske helst ska se den här först innan man ser den.
Vill ju se New moon också! Tänkte egentligen gå på bio igår, men jag var så jävla trött att jag orkade inte. Nästa helg ska vi ju tapetsera så vi får se när det blir tid till det.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min sambo. Härliga söndag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad filmen bra? Vi tänkte se den ikväll...

Kram

2009-11-30 @ 15:16:34
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0