En dag i Svenstavik.

Jag tror då aldrig att någon skulle åka till Svensta frivilligt om det inte vore för Dollar Store :) Jag tycker det är så roligt att handla där, älskar när saker är såå billiga! Fast Dollar är egentligen lite grann som IKEA, man tycker att allt är skit billigt när man går där och plockar på sig saker, å sen när man kommer fram till kassan så blev det liiite för mycket än vad man hade tänkt sig.
Fast idag så lade jag band på mig själv och köpte bara sånt som är nödvändigt, handlade faktiskt för bara 300 :) Vi ska ju köpa tapeter, vinterjacka till Bische, nya kläder åt Milton eftersom han har växt ur allt han äger, och så ska Bische klippa sig och jag färga håret. Så det kommer ju ändå gå lite pengar den här månaden.
Haha så här hade jag aldrig tänkt för 2 år sen, tänk att jag kanske äntligen har blivit vuxen nu! :)

En tråkig nyhet. Igår bytte Bische tändstift i bilen eftersom han trodde att det var det som var fel, men icke. Den betedde sig på samma sätt. Så idag var han tvungen att åka å köpa en grej på Berners. Han är ute och fixar nu, så under tiden sitter jag här och håller tummarna! Man känner sig ju faktiskt helt handikappad utan bil, haha, iaf när man är van vid det. Kul om bilen kommer kosta massa pengar nu innan jul! Nej idag så har vi turen på våran sida :)

Jag måste verkligen städa.. ja jag måste verkligen gå å göra det nu för nu kom jag inte på något mer att skriva. Suck..

Kommentarer
Postat av: kickan

Tänk om man hade själv körkort.. då hade jag varit till dollar ett antal gånger! haha :)

2009-11-26 @ 18:27:14
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0