Det är inte alltid en dans på rosor..

Idag ska jag vara en gnäll mamma!
Känns inte som att Milton har gjort annat än gnällt idag, jag har försökt med allt. Han slutade inte ens när jag sjöng, vilket han alltid brukar göra annars. Den sista månaden har inte varit lätt alltså. Jag förstår inte vad det är med han, även fast han är mätt och just har sovit så är han likadan ändå. Idag så önskade jag verkligen att jag kunde förstå vad han ville.
När det är så här så blir jag så klart trött och gnällig jag med, vilket oftast går ut över Bische. Det är inte meningen att det ska bli så, men det är väldigt svårt att hålla humöret uppe hela tiden.

Bische tror att det beror på ersättningen som vi ger han, att han inte blir tillräckligt mätt på den. Vi ska ju byta nu när han blir 6 månader, och då kan man ju även börja ge han välling och mer riktig mat. Jag hoppas verkligen att det blir bättre då.

Tänk om man hade tillräckligt med pengar så att man kunde anställa någon som hade hand om hushållet, då hade det inte varit några problem. Då hade jag kunnat ägna varje sekund åt Milton.
Vi hjälps åt mycket här hemma, men ibland så räcker ändå inte tiden till..

Måndag idag, och det är en hel vecka kvar tills helg. Jag hoppas den går fort!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Har ni testat magmassage?? Det var verkligen världens bästa grejj för Agnes! Första gångerna var det sådär, men när man kommit igång så vart det så mycket bättre.. deras tarmar är ju inte fullt utvecklade så det är vanligt att dom kan ha ont. Bara ett tips!

2009-11-23 @ 22:16:50
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: MaryElle

men guuud, det låter som du beskriver julian. han har varit likadan, och är den ÄN. jag förstår inte alltså. hövva! det är såååå himla jobbigt.

2009-11-24 @ 09:48:37
URL: http://missweed.blogg.se/
Postat av: emma

Men det är ju faktiskt det! Herre gud, jag är 23 år och pensionärer har bättre kondition! Nej, snart drar jag oxå fram stavarna! =)

2009-11-24 @ 10:09:50
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0