Dagen som gått..

När jag väl ska skriva blogg så kommer jag aldrig på vad jag ska skriva. Annar så tänker jag att -det där ska jag skriva i bloggen. Men när jag väl sitter här så är det helt tomt i hjärnan. Hädanefter så ska jag skriva så fort jag kommer på något smart :) vilket kanske inte är allt för ofta, höhö

Jag & min fina älskade lilla bebis klev inte upp ur sängen förän halv 11 idag, vi sov tyvärr inte hela tiden (vilket jag gärna skulle ha gjort kan jag lova). Milton vaknade halv 6 och ville käka, somnade om och sov till 8. När han vaknade då tog jag upp han och la han i våran säng, han låg och surrade lite för sig själv medans jag låg och halv sov, vid 9 tiden somnade han om igen och sov en timme. Jag älskar sånna här dagar när han är så snäll.
Sen var det bara upp och göra oss iordning å fara på BVC. Nu väger han 7500 gram och är 65 cm lång. Det märks verkligen på han hur mycket han utvecklas och växer från vecka till vecka nu. Och sen var det dax för sprut jäveln, jag gick ut från rummet för jag klarar det verkligen inte. Mamma var med så hon fick hålla i han. Men allt gick jätte bra, han skrek inte alls så mycket som han gjorde förra gången så nu håller vi bara tummarna för att det inte blir någon feber.

Efter det har vi inte gjort något speciellt faktiskt.. Bara degat, först hemma hos mamma och nu hemma :)
Imorgon ska vi förhoppningsvis åka och hälsa på Hanna och Tåve. Tänker ju inte åka om Milton får feber, men annars så ska vi åka dit och bli bjudna på lunch och fika! :)

Och ikväll vet ju alla vad som står på schemat, ellerhur? ;)

Kommentarer
Postat av: emma

Jo men det är bra med mig!Skönt att ha flyttat och komma bort från allt. Hur går det med bebisen då? Jag är såå sugen!

2009-11-11 @ 11:26:36
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0