Biggest Loser.

Sitter just nu och strökollar lite på det. Alltså shit, tänk om man skulle vara med i det programmet. Vissa går ju ner typ 5-10 kg per vecka. Jag skulle bara behöva vara med i det programmet i typ 3 veckor så har jag nått min målvikt. Tror tyvärr att jag är för liten för att söka, haha.. Tänk att man är för smal för nånting! :)

Nu börjar Ullared också. Dit ska vi ta oss en tripp i sommar.

Har funderat mycket på hur vi ska göra med utlandsresan också. Vi måste vänta tills i slutet av Maj, för då får jag mina semesterpengar, men då är ju grejen den att Madde tar studenten den 4:e Juni, och Milton fyller år den 6:e. Så jag vet inte riktigt hur vi ska göra. Vi vill inte åka mitt i högsäsong, det är så varmt då och jag vill inte utsätta Milton för sån värme. Så då tänkte vi att vi åker i början av September istället, men då har ju jag precis börjat jobba igen och det är ju inte så snyggt att börja med att vara ledig, haha. Ska ta mig en tur in till stan någon dag och gå in på någon resebyrå, höra vad dom rekomederar och sånt.

Jaha annars då? Skulle egentligen åka och ta sprutan idag, men då var vaccinet slut. Dom får in mer imorgon, så jag åker nog dit på onsdag istället.

Nu tänkte jag vara lite tv-nörd.

Kommentarer
Postat av: emma

Hej!

Har oxå haft tankar på att va me i biggest loser!=)

Jag bor i övik, det e nästan som ösd=)

Läste att ni kanske ska utomlands, härligt!

Syrran tog med sin flicka, Selma, när hon va knappt ett år och det gick jätte bra! Hon köpte special badkläder/badmössa, va bara i skuggan och mycket vätska, inga problem!

Kram kram

2009-11-17 @ 12:51:32
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/
Postat av: emma

Vad glad jag blir! Tack!

Nej, inte på ett tag, jag älskar ösd men det är för tidigt, jag är inte trygg nog i min drogfrihet än känner jag...

Ja jag ses jätte gärna om ni har vägarna förbi! Det skulle va jätte roligt att ses!

2009-11-17 @ 17:14:53
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0