ännu en fas?

Har haft några jobbiga nätter på sistone. Milton har börjat vakna redan vid 11 på kvällen, och sedan håller han igång hela natten. Vaknar ca en gång i timmen och skriker, jag går upp, stoppar i tutten på han och sen somnar han om direkt. Han vill också äta på natten nu igen, vilket han inte har gjort på hundra år. Hoppas detta går över snart.

Jag gillade mer när han hade den fasen att han sov hela natten, vaknade inte förän 5-6 på morgonen, åt då och somnade om till 8-9 tiden, det passade mig perfekt! :)

Snart ska vi åka ner på stan och lunchdejta med Cimona. Undra hur stor magen hennes är nu då :)

Mörkt är det ute också, måste ju ha lysen på även fast det är mitt på dan. Jag vill ha snö nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0