Vi två.

Lite tidfördriv igen..


Vad heter ni? Linda & Bische (eller Christer som är hans riktiga namn)
Hur träffades ni? Vi har känt varandra i över tio år så jag kommer inte riktig ihåg hur vi träffades.
Hur länge har ni varit tillsammans?
Snart 1 år.
Är ni förlovade? Nej.
Bor ni ihop? Ja.
Har ni barn? Snart! :)
Har båda körkort? Ja.
Isåfall, vem kör bäst? Jag såklart ;)
Kommer du ihåg er första kyss? Klart jag gör!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag.
Vem är äldst? Bische är ett halvår äldre än mig.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är tvilling och Bische vattuman.
Vem fyller först på året? Bische.
Håller ni i handen på stan? Ja alltid.
Vem är längst? Bische.
Vem sjunger bäst? haha tror nog att vi ligger ganska jämlika där.
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nä.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja.
Vad har ni gemensamt? Snart har vi en son gemensamt, annars så tycker jag att vi har ganska mkt gemensamt. Bilar tycker vi båda om, inredning osv..
Blev du kär i första ögonkastet? Nja, tog lite längre än så. Men nästan ;)
Har ni någon speciell låt? Jason Mraz -I´m yors.
Har ni några "frikort"? ???
Har ni stora framtidsplaner? Om vi har! Vart ska jag börja? :) det får vi nog ta en annan gång..
Har ni gråtit i varandras armar? Ja.
Har ni varit utomlands tillammans? Nä, inte än.
Vilket är ert bästa minne? Oj vad svårt, det finns ju så många bra minnen. Men jag slår vad om att om ca en månad så kommer jag säga att det var när våran son kom ut till oss :)
Vem lagar bäst mat? Vi är nog rätt lika där, men jag måste nog ändå säga mig själv.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Oftast så blir det väl tv:n eller någon film. Men ett skönt och mysigt bad är aldrig fel det heller.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nä.
Blir du lätt svartsjuk? Nu när jag har varit gravid, så ja! Men annars så är jag väl "normalt" svartsjuk eller vad man nu ska säga :)
Brukar ni bråka? Väligt sällan vi bråkar riktigt, men klart att vi kan småtjafsa ibland.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms:ar, iaf när vi jobbar.
Vilken är hans finaste kroppsdel? Jag älskar Bisches rumpa, och hans ögon. När jag tittar in i dom så känner jag mig så trygg och lycklig.
Brukar nån av er prata i sömnen?
Ja det händer att vi båda gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0