våran lilla tripp..

Runt halv 9 tiden igår morse drog vi från stan mot sundsvall.
När vi kom fram så började vi med Barnens Hus, hittade en skötväska som jag ska köpa, men tänkte köpa den i stan för dom har ju samma utbud här. Efter det skulle vi på Hööks och köpa nå ridhandskar till Madde, sen var det lunchtime.
Köpte varm macka med sallad och dressing, 150 spänn gick det på för oss båda. Det kan man ju äta en middag för! Det är sjukt dyrt att fika alltså..
Men sen satte shoppingen igång, mina horn började växa, haha.. Men till min stora besvikelse så kan ju inte jag ha några kläder längre, visst är det konstigt?! :) det blev lite smått och gott på Gina Tricot iaf, köpte ett linne, en lite längre t-shirt och ett par jeans leggins. I Juli får jag väl (förhoppningsvis) börja shoppa normalt igen!
IKEA tog vi sist av allt, allt fanns som vi skulle ha, plus mycket mera :) Tog en par timmar där inne, sen åkte vi in till stan och åt på Bite Line.
Där måste dom ju ha världens sämsta service alltså! Bische skulle ha tacobuffe och jag skulle ha en pizza, efter typ 20 min kom servitören tillbaka och frågade varför vi inte hade gått och tagit mat, ja därför att vi väntar på min pizza kanske! Jaha skulle du ha pizza, jag trodde du också skulle ha tacobuffe fick jag då till svar. Så stod hon där och kollade igenom sitt block med alla beställningar, och mycket riktigt så hade hon ju skrivit upp min pizza men tydligen glömt bort det. Hon bad om ursäkt och vi fick vänta 20 min till på maten. Måttligt irriterad var ju jag kan jag tala om. När vi sen skulle betala gick vi fram till baren och fick stå där och vänta typ en kvart, sen fick vi hjälp och vi betalade. Inte ens ett tack fick man! Usch vad jag kan störa mig på sånt där. Och hon som stod i baren kunde inte ens göra drinkar riktigt, fick göra om samma drink 3 ggr. Dom kanske skulle ha satsat på att utbilda sin personal inom kundvård!
Med bilen proppfull så drog vi oss hem.. Väl hemma var vi så trötta, och min rygg var också väldigt trött så det blev tidig kväll igår.

Nu håller min älskling på att göra omelett till frukost och sen ska vi sätta igång här hemma :)
Kanske blir bilbingo ikväll om vädret håller i sig. Vi har planerat att vinna massa pengar här framöver, hoppas bara att ödet är på våran sida :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sånna gånger ska man få maten gratis..:)

2009-05-05 @ 08:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0