Minnen & Tankar

Igår så var Mickes dödsannons i tidningen. Då väcks alla minnen till liv igen.
Jag kommer ihåg första gången vi träffades i Föllinge. Jag och Kajsa skulle åka dit och åka skoter, jag och micke hade en genemsan vän som var där. Redan då "klickade" det för oss, på ett vänskapligt vis alltså :) sen dess har vi alltid haft så roligt när vi har varit ute på våra upptåg.
Nu hade ju inte vi träffat varandra på ca ett halv år, men det känns ändå konstigt att hann inte finns bland oss längre.
Jag hoppas att du har det bättre nu vännen.

Nu ringde dom nyss från jobbet och frågade vart jag var. Tydligen så stod det på deras schema att jag skulle börja 9.45, och på mitt schema kl 12. Ändrar dom något så måste dom ju säga till, eller iaf lägga ut det nya schemat.
Ja ja, det går nog ingen nöd ändå :)

Imorgon ska vi till Cimona och äta tacos :) ska bli mkt trevligt med tanke på att vi inte har träffat varandra på ja, kommer inte ens ihåg när det var sist.

Har haft många konstiga tankar dom senaste dagarna. Det måste bero på graviditeten, igår fick jag ett gråtanfall helt utan anledning igen. Usch vad less jag är på detta. Det har dock blivit mkt bättre på senaste tiden, men jag vill bli normal igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0