Lördag & Söndag

I lördags morse drog vi iväg på bilmässan med Dalle och Mikaela, solen sken på en klarblå himmel och det fanns många fina bilar :)

               

Efter det åkte vi på Frasses och käkade lunch. Dagen avslutade vi hos Sandra med grillning, mkt trevligt. Tack gumman!
Sen åkte vi hem och tog ett skönt bad, kände mig så äcklig efter att ha varit ute i 30 graders värme hela dagen. Och sen började det! Förvärkar.nu. Hade så jävla ont rent ut sagt, hade värkar med 10 minuters mellanrum så jag trodde nästan att det skulle sätta igång igår. Ringde till förlossningen och hon sa att jag skulle ta en alvedon och prova sova, gick det inte över skulle vi komma in. Värkarna höll på i typ 4 timmar sen somnade jag äntligen. Sov till och från till klockan 8 imorse..

Idag har vi varit hos mamma hela dagen, solat, tvättat bilen och grillat igen :) Man måste ju passa på när det är sånt här väder! Sen nu är vi hemma igen och jag har sammandragningar till tusen.. Hoppas inte att jag får värkar ikväll igen, eller jo om jag ska ha det så ska det vara riktiga värkar så att han kan komma ut! :) Inte som det var igår.. Det gör ont men det händer liksom ingenting.
Är sjukt sugen på ost & kex, ska fråga B om vi kan gå på Willys nu å handla lite gott :)

Avslutar med en magbild. Min lilla mage (som alla säger) :) Man kan inte tro att det ligger en klump där inne :)


                  
                                                


Kommentarer
Postat av: Kickan

Vilken mini mage Linda!!

Snart är det dags... spännande!



Pussåkram

2009-06-01 @ 20:52:12
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack själv vännen!

Var super mysigt att ha er här!

Puss

2009-06-03 @ 22:50:34
URL: http://lillis85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0