less.

Har inte så mkt mer att säga än att jag är så fruktansvärt less.. Min graviditet som har varit så bra under hela tiden. Inatt har jag sovit, ja inte många timmar iaf. Har varit upp på toaletten 711 gånger, sendrag i vaderna 711 gånger. Spelade ingen roll hur jag låg eller vad jag gjorde så gjorde det ont. Nä usch vad less jag är nu.
Tycker att du kan komma ut nuuuu! :)

Blev inget jobb för mig idag som ni kanske förstår. Tur att det är en ny tjej som har börjat som kan jobba istället för mig. Annars så hade jag suttit här med världens dåligaste samvete..

En månad kvar.. en månad kvar av sånt här hoppas jag inte. Det går faktiskt bra att vara ute och gå lite grann, det är skönt. Men det är just när jag ska sova som det kommer.

Börjar bli hungrig nu.. Fast först måste jag gå och kissa som jag redan har gjort 711 gånger idag. Haha fan vad jag klagar. Men det är så skönt att skriva av sig! Annars sitter jag bara och klagar till bische hela tiden, och han blir nog också ganska less på mig. Men det är ju hans fel det här så det får han ta! ;)

Kommentarer
Postat av: macknow

åh fy fan! dom där sendragen i vaderna har jag dåååliga minnen av!! Hoppas du får kläcka snart!!

2009-05-22 @ 22:28:14
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0