Grillning & blåbärspaj.

Har haft en skön söndag hos mamma med grillning och blåbärspaj.
Vi åkte dit vid 12 tiden idag för vi skulle städa och tvätta den gamla bilen för det var en som skulle komma och kolla på den, och jag säger bara, vilken nörd alltså! Dom visste ju ingenting, efter dom hade provkört den så sa han att när man kopplade och skulle lägga i en ny växel så lät det precis som att det var någon plåtbit eller något som var löst för det "vibrerade" lixom. Vi fattade ju ingenting för det är ingenting som vi har hört. Sen när vi var på väg hem så kom vi på det, det är ju dumpventilen han menar! När man växlar så pyser det lixom till när man har en sån på, men hade trodde att det var något fel. Fan vad pinsamt för han! haha. Ja ja, dom skulle höra av sig om dom skulle ha den, men nja jag tror inte det.
Vilket härligt väder det har varit idag också, älskling har bränt sig på ryggen för han tvättade bilen utan tröja. Stackarn, men inte mig emot ;)

Annars så har helgen varit bra, fredde och josse kom i fredags kvälll och åkte hem igår efter eurovision, mkt trevligt. Och grattis säger jag till Norge till segern! Tyckte dock inte att låten var bra, och blev chockad när dom fick tolva efter tolva, men vi måste ju unna vårat stackars grannland nånting också ;) iof så har ju dom massa olja och sånt, men det kompenserar för att dom har sånt fult språk, haha. Nä nu var jag dum, norge är ett väldigt vackert land, det tycker jag verkligen.

Nu tänker jag tvinga min älskling att massera min rygg innan den går av!
Btw, vill passa på att tacka cimona för alla grejer som vi har fått lånat! Vi har sparat så mkt pengar tack vare dig, det är guld värt! Tack gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0