Exakt en månad!

Kvar nu tills bebis kommer. Eller rättare sagt det är beräknat att han ska komma, men man vet ju aldrig. Om vi säger så här så ser jag hellre att han kommer lite för tidigt än försent.
Jobbade min första dag idag på en vecka, var ju hemma förra veckan. Usch det var inte roligt, tror inte bebis tycker om att mamma jobbar längre :) ryggen håller på att gå av och det trycker på hela tiden. Kunde gå hem en timme tidigare idag för det var så lungt. Är ledig på torsdag sen jobbar jag resten av helgen så jag hoppas det blir lugnt så att det inte blir så mkt spring.
Gud vad jag klagar, haha. Men det är fan inte roligt att ha ont i ryggen alltså.

Köpte en amningsbh på Lindex här om dagen också, jätte fin. Rosa med spets typ :) var 25% så 130kr betalde jag för den, annars så brukar ju sånna var svin dyra. Så jag tyckte att jag gjorde ett bra kap :)

Men skit, innan jag började skriva så hade jag så mkt i tankarna men nu står allt helt stilla..
Älskling gör mat idag, kyckling och ris. Gott!

Föresten så saknar jag tommy!

Kommentarer
Postat av: tezz

det kostade 1700 och så kollade ja könet o fick veta att de blir en liten tjej denna gång..

2009-05-19 @ 20:26:16
URL: http://misstezz.blogg.se/
Postat av: Cemo

Haha! Jag höll mig så långt borta från Torvalla stan som möjligt! Slank dock in på Bishops och Gamla Teatern, sen flydde jag och Matte till skogen!

2009-05-19 @ 23:50:33
URL: http://cemos.blogg.se/
Postat av: Kickan

Spännande Linda!! :)



Puss till er!

2009-05-21 @ 16:10:39
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0